Xenoblade Chronicles 2: Expansion Pass - Elma Trailer - Nintendo Switch

Share
Embed
  • Loading...
  • Published on:  Friday, August 24, 2018
  • Elma, defender of planet Mira from Xenoblade Chronicles X is ready to fight in Challenge Battle Mode!

    Xenoblade Chronicles 2: Expansion Pass is available now! https://goo.gl/KQ5rd2

    #NintendoSwitch #XenobladeChronicles2

    Subscribe for more Nintendo fun! https://goo.gl/HYYsot

    Visit Nintendo.com for all the latest! http://www.nintendo.com/

    Like Nintendo on Facebook: http://www.facebook.com/Nintendo
    Follow us on Twitter: http://twitter.com/NintendoAmerica
    Follow us on Instagram: http://instagram.com/Nintendo
    Follow us on Pinterest: http://pinterest.com/Nintendo
    Follow us on Google+: http://google.com/+Nintendo
Loading...

Comment

  • Sonario648
    Sonario648  8 days ago

    Sooooo...time to find some way to fit this into the canon

  • David iDealist
    David iDealist  15 days ago

    La la, la la, la la, la la, Elma's world.

  • AQA
    AQA  17 days ago

    omg its the weather effect

  • I Eat the bootie
    I Eat the bootie  20 days ago

    It’s looks cool personally tho I get bored with games like this lol I need something to give me an adrenaline rush

  • Abra Kadabra
    Abra Kadabra  20 days ago

    How could you do this to us!? You give us Elma complete with voice lines and a trailer with music straight out of XCX... But nothing about XCX2!? Why do you taunt us this way!?

  • Mhmd Zam
    Mhmd Zam  20 days ago

    A new pikmin and port pikmin 3 please

  • LucidGate
    LucidGate  20 days ago

    THE WIND BLOWS HARD IN DECEMBER

  • Yumi Chocolate ASMR

    Kwel 💩👅💦

  • Emily Froncek
    Emily Froncek  22 days ago

    I would if I had a switch

  • green black
    green black  22 days ago

    I vote smash......😜

  • Da penguin 13
    Da penguin 13  22 days ago

    Elma 4 smash

  • Padfoot
    Padfoot  24 days ago

    I know that voice singing...but I don’t know the song...

    • MomoQca
      MomoQca  23 days ago

      Padfoot Uncontrollable is the name of the song. 😬

  • Dark Midbus
    Dark Midbus  25 days ago

    Why didn’t the Advertisement say “Put your adventure into Overdrive!”?
    Golden pun passed up, right there

  • King Stratos
    King Stratos  25 days ago

    "Tornado blade"

  • Jamie Bennett
    Jamie Bennett  27 days ago

    It's 2018 andwe get graphics like that...?

    • creative username
      creative username  25 days ago

      +Jamie Bennett yeah they bought it, the Vita and 3ds are basically dead if it wasn't for the switch there wouldn't be a relevant handheld on the market. I didn't buy the switch for graphics I bought it because it's been nearly 8 years since the 3ds launched it's time for an upgrade

    • Jamie Bennett
      Jamie Bennett  25 days ago

      +creative username so instead of progeessing, nintendo decided to release something with DS functions in 2018 and ppl actually bought it... Lol
      Nice.

    • creative username
      creative username  25 days ago

      +Jamie Bennett but it's chips and power supply are mobile. Yeah you can play it on a TV but that doesn't suddenly suddenly give it a xb1 x chip set

    • Jamie Bennett
      Jamie Bennett  25 days ago

      +creative username the switch ismt just hand held tho, lol
      You can play it on a large screen!

    • creative username
      creative username  25 days ago

      +Jamie Bennett um yes they do. The PS4 and xb1 have better graphics because they are home consoles with bigger chips and higher power consumption. The switch has worse graphics because you can't shrink down PS4 level tech to fit in a handheld in 2018. Even the most powerful phone or tablet on the market is only like 50% more powerful than the switch, you're not getting games that look like Witcher 3 on a handheld for a few more years

  • DeKukrunk
    DeKukrunk  28 days ago +1

    BEST GIRL!!!

  • Sarah Geesaman
    Sarah Geesaman  29 days ago +1

    I know who that little girl is the girl that says why won’t you let me play with her is because she wants to buy with circus baby and her dad was basically the one who build circus baby so she wants to play with and even a circus baby has evil

  • Blank Blank
    Blank Blank  1 months ago +1

    Wow! She is so badass. That many enemies is not even a challenge for her!

  • TheJwang8000
    TheJwang8000  1 months ago +1

    Elma For ULTIMATE!

  • Scorpion
    Scorpion  1 months ago

    Lol nintendo is running out of ideas

    • MomoQca
      MomoQca  23 days ago

      Scorpion Care to explain?