Holiday MUKBANG

Share
Embed
  • Loading...
  • Published on:  Saturday, December 22, 2018
  • Merry Mukbang

    SUBSCRIBE - https://www.youtube.com/user/TheDolan...

    Last Week's Video - https://fapgem.com/video/cE6wcIDX7ak/video.html

    Merch - https://dolantwins.com

    Ethan’s Stuff

    INSTAGRAM - https://instagram.com/ethandolan/
    TWITTER - https://twitter.com/EthanDolan
    SNAPCHAT - EthanDolan

    Grayson’s Things

    INSTAGRAM - https://instagram.com/graysondolan/
    TWITTER - https://twitter.com/GraysonDolan
    SNAPCHAT - GraysonDolan
Loading...

Comment

  • Clara Srour
    Clara Srour  21 hours ago

    Wait, I thought there was dairy in marshmallows. What’s in marshmallows?

  • Gashin ahmed
    Gashin ahmed  yesterday

    I'm just looking at grayson's eating

  • Allie Michelle
    Allie Michelle  7 days ago

    No one:
    Not a single soul:





    Ethan:ArE sPrInKLeS DaRiY FrEe

  • saba ayalkibet
    saba ayalkibet  7 days ago

    They don’t like to be copied and they say they don’t get copied


    Me: cough cough the Martinez and Dobre twins

  • Red Gloves
    Red Gloves  7 days ago

    I can't wait for the spooky video💙

  • Jenna Lindsey
    Jenna Lindsey  7 days ago

    Bakunon don’t know how to spell it was the shit so was webkinz😂

  • Gaming with Jae and Mya

    eats sprinkle it taste so good Oh wait IS THIS diary..?!!!??

  • Timmy TV
    Timmy TV  7 days ago

    Haha, Ethan hates people that copy other people, while doing a mukbang video like every other YouTuber has done.

  • Isabelle
    Isabelle  7 days ago

    i wanna see the nutcracker collection

  • Elia Simon
    Elia Simon  7 days ago

    Ethan, Grayson got you a nice gift, he wrapped all your stuff... :)

  • Felicia Wang
    Felicia Wang  7 days ago +1

    i’m selling replay buttons for one like lol
    10:17
    10:17
    10:17
    10:17
    10:17
    10:17

  • Felicia Wang
    Felicia Wang  7 days ago +1

    literally grayson is making a motivational speech while ethan sits there

  • Felicia Wang
    Felicia Wang  7 days ago +1

    the best 3 seconds of my life 2:02

  • Sarah Finley
    Sarah Finley  7 days ago

    Ethan: "I'm dairy free" eats the Christmas tree that has butter in it

  • Patton Sanders
    Patton Sanders  7 days ago

    Omg i know what a Bakugan is!!!! I used to have some aghhhh

  • Mysvie
    Mysvie  14 days ago

    My favorite Christmas gift is $80. That’s all I have ever gotten for Christmas 🤷‍♀️

  • Leonardo Rosado
    Leonardo Rosado  14 days ago

    0:41 IM FKING DONE 😭🤣🤣🤣🤣🤣 ETHAN WTF
    Edit: OMG 4:53 GRAYSON 😭😭🤣🤣

  • AshVlogs
    AshVlogs  14 days ago

    The "therapy" part of the video really hit me hard, im going through a lot right now, and it is WAY to much for a young 14 year old like me, but after school i just chill and laugh with you, on your videos, this is weird but sometimes i imagine what it’d be like to live with the dolan twins 😅 but yeah i just love you guys so much and i don’t know what i’d do without you guys💖💖

  • AshVlogs
    AshVlogs  14 days ago

    BAKUGON!!! I FRICKEN LIVED THAT SHIIIIIIIT 😱💕💓💞💞💝💗💘💘💗💗💖💕💞

  • Kylie
    Kylie  14 days ago

    3:12 you know what I’m just gonna say it. Your not a fucking elf anymore.

    * whispers * yeah I am. 😭😭he looks so offended