‘I sacrificed my talent’ playing with Kyrie Irving and Gordon Hayward – Terry Rozier | First Take

Share
Embed
  • Loading...
  • Published on:  Tuesday, May 14, 2019
  • Terry Rozier says he was playing in the shadows of Kyrie Irving and Gordon Hayward all season for the Boston Celtics and felt "thrown all the way in the back seat" when Kyrie announced that he would stay with the Celtics if welcomed back.
    #FirstTake

    ✔ Subscribe to ESPN on YouTube: http://es.pn/SUBSCRIBEtoYOUTUBE
    ✔ Subscribe to ESPN FC on YouTube: http://bit.ly/SUBSCRIBEtoESPNFC
    ✔ Subscribe to NBA on ESPN on YouTube: http://bit.ly/SUBSCRIBEtoNBAonESPN
    ✔ Watch ESPN on YouTube TV: http://es.pn/YouTubeTV

    Exclusive interviews with Rachel Nichols https://urlzs.com/jNURe
    Stephen A. Smith on ESPN https://urlzs.com/W19Tz

    ESPN on Social Media:
    ► Follow on Twitter: http://www.twitter.com/espn
    ► Like on Facebook: http://www.facebook.com/espn
    ► Follow on Instagram: www.instagram.com/f/espn

    Visit ESPN on YouTube to get up-to-the-minute sports news coverage, scores, highlights and commentary for NFL, NHL, MLB, NBA, College Football, NCAA Basketball, soccer and more.

    More on ESPN.com: http://www.espn.com
Loading...

Comment

  • Kot98  (May 14, 2019)

    Scary Terry should fire his agent for thinking this was a good idea.

  • Lam Edwin  (2 days ago)

    Gee Andrezzi let's be real. He was gonna leave the Cs anyway aigne ain't gonna match big offers for him (esp becuz Celtics have got so many big contracts already) and he'll he'd get big offers anyway

  • Kot98  (5 days ago)

    +Monsif Laazouzi 😂😂😂 wtf bro. Now he's gay too? Respect to you for these analogies. He doesn't need to air dirty laundry in public. If we already know about the issues why tell us? It only makes their dressing room worse. That's all I was saying. Idk how this became a discussion about his nickname and where his mom lives.

  • matthew concepcion  (May 15, 2019)

    Why did his agent/PR guy let him do this. It feels like career suicide, my god

  • devin swindle  (2 hours ago)

    Cleveland was garbage when Kyrie was the man. Then LeBron came back.Irving got handlea he overrated as fuck though

  • David Matlock  (1 day ago)

    @matthew concepcion It's a new day. They call them Millennials and they have been raised by parents who reward them for temper tantrums. Itr has trickled into sports see all of what Antonio Brown just did or how Porzingas told the Knicks Ill just go to europe if you don't trade me. There are gonna be some lockouts in both of the major leagues next CBA I suspect the owners want to take back some power and players are going to drag their feet

  • Abdi Abdi  (May 15, 2019)

    -7500 team chemistry, +2500 fans

  • Devin X SnkrS  (5 days ago)

    This a very underrated comment😂😂

  • Infamous King92  (5 days ago)

    Abdi Abdi 🤣🤣🤣

  • James Fitch  (May 15, 2019)

    I do feel like Rozier and Celtics was better without Kyrie and Hayward.Not saying Rozier is more talented than those guy's but the team played better as a "team" without the 2 stars.

  • TaReon W Jones  (2 days ago)

    At least they made it to 3rd round game 7. This year they did not even make around two game 7.

  • Faust Enam  (4 days ago)

    Kyrie should leave..

  • person54345  (May 17, 2019)

    Terry be sounding like ayesha curry

  • DaQuan  (May 14, 2019)

    Terry Rozier really went on espn to bash his team

  • sharkk 88  (May 18, 2019)

    +Slick Ric exactly and I bet this airhead cheered that on

  • Ray Miller  (May 18, 2019)

    OGK rondo a free agent 🤷🏽‍♂️

  • Matthew Casing  (May 17, 2019)

    Lmao,"I'm not the one to complain..." but I'm on first take complaining 😂😂🤣😂😂🤣-Terry Rozier

  • Big Man  (May 16, 2019)

    As soon as Terry Rozier leaves the room Stephen A gonna be like "Terry Rozier is my friend and is actually like a brother from another mother to me, i love him, but what the hell is he smoking?!!! It gotta be crack!!! Sacrifice, did he say sacrifice!!!! Boy, he probably done sacrifice his carreer coming on this show saying all that mess!!!!

  • Kennard Richards  (3 days ago)

    This is too accurate bro. 😂😂

  • Ben Houston  (6 days ago)

    😂😂😂

  • Ryon Hyde  (5 days ago)

    You should have declined this interview my brother, you are not media trained enough for this type of interview. They baited you the entire time. You should have just moved on gracefully from the Celtics

  • Crypto Dwayne  (5 days ago)

    So happy the Celtics are suffering and are in some turmoil. Kyrie leaving, Hayward overpaid, Rozier unhappy and throwing people under the Buss. Coach isn't that great, Paul Pierce talking crap with his One ChipGood Times..