5 MINUTE DIY CHALLENGE

Share
Embed
  • Loading...
  • Published on:  Sunday, January 13, 2019
  • ✂ click to join the #prettylittlelaurs fam!! http://bit.ly/2bIXkpJ
    ✂ SHOP LAURDIY PRODUCTS: http://laurdiy.com/

    Happy #SunDIY pretty little laurs!! This DIY was 51% stressful AF and 49% super fun (jk 100% fun) - let me know if there are more 5 minute DIYs you'd like to see me tackle in under 5 minutes! I'm obsessed with all the 5 min hack IG accounts and youtube channels, and honestly.... I'm not mad at the outcomes LOL. see u wednesday!!!
    ♡ XO lauren

    DIY SUPPLIES:
    LaurDIY Pins - https://amzn.to/2SWS2YZ & https://amzn.to/2ALGkJr
    LaurDIY Scissors - https://amzn.to/2VQTmy5

    »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

    MORE LAUR!
    ⟡ snapchat: laurdiy
    ⟡ instagram: http://instagram.com/laurdiy
    ⟡ twitter: https://twitter.com/#!/laurDIY
    ⟡ like "LaurDIY" on facebook: http://www.facebook.com/laurdiy
    ⟡ tumblr: http://likewolvesss.tumblr.com/

    $10 off Uber: LAURENR563
    $10 off Postmates Delivery: QIRHB

    »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

    ▲ last week's video ▼
    LAST WEEK's VLOG: How I Cleared My Skin/Acne https://fapgem.com/video/Hp0AKBjg9OA/video.html
    LAST WEEK'S DIY: DIY Vision Board for 2019!
    https://fapgem.com/video/XdJpmOWkHK8/video.html
Loading...

Comment

  • Amalia Feliciano  (Jan 13, 2019)

    *Lauren being stressed for ten minutes straight*

  • Autumn Turner  (Mar 13, 2019)

    😁

  • Autumn Turner  (Mar 13, 2019)

    😅

  • itsKristiii  (Jan 14, 2019)

    Can we talk about Laurent’s hair?! Omg 😍

  • Draw me Muffins  (Apr 16, 2019)

    HOW COME I SEE YOU EVERYWHERE

  • DIY WITH THE QUEEN  (Mar 24, 2019)

    Omfg she’s so pretty

  • Soryn Cline  (Jan 14, 2019)

    We need a whole video dedicated to moose interrupting Lauren’s videos 😂😂😂

  • Brittany Williamson  (Apr 2, 2019)

    OMG TRUE😂😂😂

  • Alicia Westfall  (Feb 26, 2019)

    His breed is one of my favorites... That unique face of a bull terrier has had a hold to my heart since I first saw it 😍

  • Anya Mamgain  (Jan 14, 2019)

    Scroll down really fast 🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔴🔵🔴🔵🔴🔵...

  • Katie Hearne  (1 day ago)

    OMG thats so cooooooooooooooooooooooooooolllllllllll

  • Michael Baxter  (Apr 15, 2019)

    Omg yessss

  • saaammage  (Jan 14, 2019)

    Moooooseee. Literally ROFL. 14/10 good boi

  • Aly Grand  (Jan 17, 2019)

    I was the 100th like

  • Loser  (Jan 16, 2019)

    saaammage huh? 😂

  • Gabby Johnson  (Jan 13, 2019)

    There should be a compilation of moose scratching his back. That’s quality content for sure! Haha

  • Trinity Contreras  (Feb 20, 2019)

    Yes Awesome

  • Gabby Braner  (Feb 10, 2019)

    Gabby I have the same name and yaaasssss

  • Moggie 737  (Jan 13, 2019)

    Lauren tries five minute diys and does it in five minutes I try a five minute diy*five hours later*Just five more minutes....

  • Johnny Laurens  (Jan 17, 2019)

    Moggie 737 SaMe omg I cant even make a stick person lol

  • Hearts RBLX  (Jan 16, 2019)

    did you steal my comment?! That’s literally what I was gonna say.

  • Frank Decker  (Jan 18, 2019)

    I’m stressed give me a snack -Lauren 2k19 Also just a definition of me

  • Uchechi Anyanwu  (Jan 13, 2019)

    who else just came from alex's video... :'(

  • Brix  (Jan 25, 2019)

    Leave

  • Elaine De Guzman  (Jan 13, 2019)

    Even thought there are a LOT of these.... Lauren should try troom troom hacks/diys